به سندبلاست رنگ آمیزی سندبلاست مخازن سندبلاست اسکلت ساختمان سندبلاست سوله سندبلاست پروفیل سندبلاست پل هوایی سندبلاست صنعتی دستگاه خوش آمدید

خدمات سندبلاست سیار

سندبلاست سیار 1

خدمات سندبلاست سیار به نوعی خدمات سایش سطح گفته می شود که برای موارد خاص و ویژه در نظر گرفته شده است. اگر شرایط سایش سطوح مورد نظر که قرار است برای مشتریان اجرا شود به گونه ای باشد که امکان انتقال قطعات یا سطوح به محل سندبلاست وجود نداشته باشد،

شرکت های ارائه دهنده خدمات سندبلاست، سندبلاست سیار را برای پشتیبانی مشتریان به محل اعزام می کنند. این خدمات شامل تهیه و آماده سازی تمام تجهیزات مورد نیاز برای سایز سطح، تامین نیروی کار با تجربه و استفاده از تجربه و بازرسان سندبلاست می باشد.

با توجه به موارد فوق، خدمات سندبلاست سیار برای سایش سطوح فلزی و فولادی در مخازن مختلف که در صنایع نصب شده اند، سندبلاست بلوک های سیمانی و بتنی نصب شده در پروژه های ساختمانی، سایش سطوح فلزی در اسکلت های فلزی پروژه های ساخت و ساز و نظایر این ها، قابل ارائه هستند. در فرایند سندبلاست، مواد ساینده برای تمیز کردن سطح از هر آلودگی به کار می روند.

 تجهیزات سندبلاست سیار

 برای اجرای سندبلاست سیار از دستگاه سندبلاست پرتابل که دارای چرخ های متحرک استفاده می شود. دستگاه پرتابل شامل یک مخزن با گنجایش معین است که ذرات ساینده در آن قرار داده می شود. این مخزن از یک طرف به کمپرسور هوا و از سمت دیگر از طریق شلنگ به یک نازل سندبلاست متصل می شود.

در دستگاه پرتابل، فشار سندبلاست سیار، قابل کنترل است. انواع ذرات ساینده در این خدمات استفاده می شود. میزان زبری سطوح، ساینده ها و فشار کمپرسور، عوامل مهم در خدمات سندبلاست سیار می باشند. استفاده از این خدمات نه تنها زیبایی سطح را تضمین می کند بلکه یک روش آماده سازی سطح برای رنگ آمیزی و اعمال هرگونه پوشش می باشد.

سندبلاست سیار 2

دستگاه سندبلاست سیار در مدل پرتابل

 دستگاه سندبلاست سیار با مدل پرتابل همانطور که در قسمت قبلی ذکر شد یک مخزن با گنجایش ثابت دارد. بسته به اینکه حجم مخزن چند لیتر باشد، قیمت دستگاه سندبلاست سیار متفاوت خواهد بود. برای خدمات سندبلاست در حجم بالا از دستگاه‌هایی با گنجایش بیشتر استفاده می شود.

در راستای تغییر مدل دستگاه سندبلاست سیار مدل پرتاب، قطر و طول شیلنگ و اندازه قطر نازل سندبلاست تغییر پیدا می‌کند. مهمترین مزایایی که این مدل دستگاه ها ارائه می‌دهند، امکان حمل آنها از طریق چرخ های متحرک است که در زیر مخزن دستگاه قرار دارند. به همین دلیل به طور مثال، سندبلاست سیار برای اسکلت های فلزی در یک وسعت خاص که نیاز است دستگاه در آن محدوده حرکت کند، به سادگی امکان پذیر است.

سندبلاست سیار 3

 دستگاه سندبلاست سیار پرتابل، پرکاربردترین دستگاه های سایش سطح محسوب می شود، چرا که تمام قطعات و اجزای تشکیل دهنده آن قابل تعویض، متناسب با نیاز مشتریان می باشد. هنگام اجرای این نوع خدمات نیز تمام اقدامات ایمنی نظیر استفاده از دستکش، ماسک و عینک، لباس کار مخصوص الزامی می باشد. سندبلاست سیار در مقایسه با سندبلاست در مکان ثابت، اهمیت زیادی دارد، چرا که تغییرات شرایط محیطی در حین فرایند، مسئله ای قابل توجه است.