به سندبلاست رنگ آمیزی سندبلاست مخازن سندبلاست اسکلت ساختمان سندبلاست سوله سندبلاست پروفیل سندبلاست پل هوایی سندبلاست صنعتی دستگاه خوش آمدید

سندبلاست در ارتفاع

سندبلاست در ارتفاع

 

 سندبلاست در ارتفاع

پرتاب ذرات ساینده شن و ماسه به سمت سطوح فلزی، چوبی و شیشه ای با فشار زیاد، سندبلاست نام دارد. ذرات ساینده فرآیند سندبلاست در ابعاد و سایزهای متنوع مورد استفاده قرار می گیرند؛ انتخاب سایز ذرات به نوع استاندارد سندبلاست و درجه زبری سطح بستگی دارد. تمیزی سطوح از تمام آلودگی ها، اکسیدهای فلزی، ذرات گرد و غبار و برطرف کردن ناهمواری های سطح، مهم ترین هدف سندبلاست است. با استفاده از سایش سطوح فلزی، اکسید فلزی که بر روی سطح تشکیل شده است و مانع چسبیدن رنگ به آن می شود، از روی سطح به طور کامل پاک می گردد.

سازه های فلزی، اسکلت فلزی ساختمان ها در ابعاد مختلف، سازه های بتنی، تأسیسات ساختمانی و مواردی از این قبیل که با محیط بیرونی در تماس مستقیم هستند، به شدت در معرض آلودگی، اکسید شدن و خوردگی قرار دارند. هر چه شرایط آب و هوایی که سازه ها در آن نصب شده اند شدیدتر باشد، احتمال تخریب بنا در آن محل بیشتر می شود. برای کاهش اثرات مخرب محیطی بر روی سازه ها باید آن ها را به دقت با رنگ و پوشش محافظت نمود. فرآیند رنگ آمیزی سازه و اِعمال پوشش های صنعتی، درست پس از اتمام فرآیند سندبلاست اجرا می شوند. طبیعتاً هر گونه نقص در سندبلاست موجب کاهش کیفیت کار رنگ آمیزی خواهد شد.

سندبلاست در ارتفاع عموماً برای سازه ها و بناها در تأسیسات بزرگ به کار می رود. بهترین روش برای اجرای کامل و ایمن این عملیات، استفاده از داربست های فلزی است. این داربست ها به صورت کاملاً ایمن در محلی که قرار است مورد سندبلاست قرار گیرد، نصب می شوند؛ اپراتور سندبلاست باید از داربست ها بالا رفته و در ارتفاع بالاتر از سطح زمین، سندبلاست سطوح را انجام دهد. عدم وزش باد، عدم رطوبت زیاد و استفاده از تجهیزات ایمنی افراد در انجام سندبلاست در ارتفاع زیاد بسیار لازم و ضروری می باشد. این روش به نظر خطرناک است اما با رعایت نکات ایمنی می توان فرآیند سندبلاست را با سرعت و دقت بالا در ارتفاع انجام داد.

پیمانکار سندبلاست در تهران/ پیمانکار سندبلاست در كرج/ پیمانکار سندبلاست در قم/ پیمانکار سندبلاست در آبيک/ پیمانکار سندبلاست در قزوين/ پیمانکار سندبلاست در صفادشت/ پیمانکار سندبلاست درماهدشت/ پیمانکار سندبلاست در اشتهارد/ پیمانکار سندبلاست در شهريار/ سندبلاست در سيمين دشت/ پیمانکار سندبلاست سلفچگان/ پیمانکار سندبلاست در اصفهان/ پیمانکار سندبلاست در ورامین/ پیمانکار سندبلاست گلستان/ پیمانکار سندبلاست ساوه/ پیمانکار سندبلاست هشتگرد/ پیمانکار سندبلاست نظر آباد/ پیمانکار سندبلاست در كيش/ پیمانکار سندبلاست در قشم/ پیمانکار سندبلاست ايران مال/ پیمانکار سندبلاست يزد/ پیمانکار سندبلاست در منجيل / پیمانکارسندبلاست در اصفهان/ پیمانکار سندبلاست در شیراز/ پیمانکارسندبلاست در اهواز / پیمانکار سندبلاست در سراسر ايران عزيز و طبق استانداردهای به روز و تأييد ناظران محترم