به سندبلاست رنگ آمیزی سندبلاست مخازن سندبلاست اسکلت ساختمان سندبلاست سوله سندبلاست پروفیل سندبلاست پل هوایی سندبلاست صنعتی دستگاه خوش آمدید

خدمات سندبلاست و رنگ آمیزی

سندبلاست و رنگ آمیزی

خدمات سندبلاست عبارت است از مجموعه خدماتی که در حوزه سایش سطح به صنایع ارائه می شود. در این گونه خدمات که یکی از پر کاربردترین کسب و کارهای صنعتی به شمار می رود، سطوح مختلف فلزی، فولادی، آجری، بتنی، چوبی و غیره در معرض سایش سطح قرار می گیرند.

اینکه از چه تجهیزات اولیه برای سندبلاست این سطوح استفاده می شود، به شرایط مختلفی بستگی دارد. شرکت هایی که در حوزه خدمات سایش سطح فعالیت می کنند، تمام تجهیزات را در اختیار دارند و با توجه به نیاز مشتریان از یک یا برخی از آنها استفاده می کنند. آنچه در حوزه خدمات سندبلاست مسلم است، توجه به ایمنی کار و رعایت استانداردها می باشد.

 اهمیت خدمات سندبلاست برای صنایع ساختمان

سندبلاست و رنگ آمیزی

 یکی از مشتریانی که از خدمات سندبلاست استفاده می کنند، پیمانکاران ساختمانی هستند. شاید این سوال برای شما به وجود آید که پروژه های ساختمانی چه نیازی به سندبلاست سطوح دارند؟! با نگاه دقیق تر به متریال اولیه برای پروژه های ساختمانی به خوبی می توان متوجه شد که جایگاه سایش سطوح در این حرفه دقیقاً کجا قرار دارد؛ همان طور که می دانید متریال اولیه برای اسکلت سازی ساختمان شامل تیرآهن های با ابعاد بزرگ هستند؛ رنگ آمیزی تیرآهن ها بزرگ و زدودن آثار زنگ زدگی از روی آنها، کیفیت عملکردی آن را در ساختمان ارتقا می دهد. این فرایند بدون به کارگیری خدمات سندبلاست، امکان پذیر نخواهد بود.

سندبلاست و رنگ آمیزی1677

 ساختمان هایی که نمای آجری یا بتنی دارند و دچار شوره زدگی و آثار لکه و ناخالصی هستند، با استفاده از خدمات سندبلاست می توان تمام آلاینده ها را از روی سطوح مصالح ساختمانی در نمای ساختمان برطرف کرد. رنگ آمیزی سازه ها در این حالت نیز اهمیت دارد. بنابراین، شرکت هایی که در حوزه خدمات سطوح فولادی و بتنی فعالیت می‌کنند، تجهیزات مورد نیاز نظیر دستگاه ها و اپراتورهای حرفه ای را برای این کار به مشتریان ارائه می دهند.

 خدمات سندبلاست برای لوله های فولادی

سندبلاست و رنگ آمیزی

لوله های فولادی با قطر بزرگ یکی از موارد صنعتی هستند که به خدمات سندبلاست نیاز دارند. لوله ها با قطر بزرگ از محل تولید در کارخانه تا حمل و نقل در محل نصب ممکن است دچار ایجاد لایه های زنگ و رسوب بر روی سطح داخلی و خارجی خود شوند. استفاده از خدمات سندبلاست این امکان را فراهم می کند که دیواره داخلی و خارجی لوله ها به طور کامل، صیقل داده شوند. نمونه ای از سندبلاست لوله را در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

سندبلاست و رنگ آمیزی2531

خدمات سندبلاست برای لوله های فولادی و یا پروژه های ساختمانی که در قسمت های قبلی ذکر شدند شامل تهیه و تامین مواد ساینده، استفاده از دستگاه سندبلاست متناسب با نیاز صنعتی و همچنین به کارگیری نیروهای حرفه ای و با تجربه برای سایش سطوح هستند. شرکت های ارائه دهنده خدمات سندبلاست، کارشناسان و بازرسانی را در اختیار دارند که با تسلط بر استانداردهای سندبلاست و رنگ آمیزی پس از پایان پروژه، عملیات سایش سطح را بازرسی می کنند. تامین امنیت پروژه، هم برای اپراتور بوه هم برای مشتریان، بر عهده شرکت های ارائه دهنده خدمات سندبلاست می باشد. 

سندبلاست و رنگ آمیزی با واژه هستند در کنار یکدیگر به کار می روند سندبلاست راهی برای ورود به حوزه رنگ آمیزی سطوح محسوب می شود چرا که با عنوان آماده سازی سطح ایده آل ترین و کاربردی ترین فنون صنعتی را به حوزه تخصصی سایش صد معرفی ساخته است